recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: B&W CMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: B&W CMC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Foley Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: B&W CMC
    Sendt: 20-Marts-2017 kl. 10:43

Højttaler, B&W, CMC. Center

Super velspillende og ren center højtaler fra B&W.

Diskanten har fået et lille tryk, som intet betyder for lyden men selvfølgelig er lidt en øjebæ - derfor den lave prispå kun 2.000,-

Kvittering haves





Til top
Foley Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 14:30
op
Til top
anubissah Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-December-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anubissah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 14:53
Kan man ikke poppe diskanten ud igen, hvis man forsigtigt bruger en støvsuger? :-)
Til top
Foley Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 15:04
Jeg har ikke turde forsøge :)
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 16:52
Der er ikke frontstof til?
Til top
Foley Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 17:24
Jo der er også frontstof til
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 18:12
Service info:
Det vil altid være synligt selvom bulen rettes ud.
Taler af bitter erfaring :(
Til top
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 12:48
Hvad koster det at få lavet?
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond
NAD C388
SVS NSD 12
Til top
Foley Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 122
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Foley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 13:52
Det har jeg ikke undersøgt
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 16:48
Diskanten koster 750,- uden montering.
Sug lortet ud forsigtigt med støvsuger med en cirkel med fingren.
- har gjort det ved samtlige højtalere fra cm serien
Der er ikke forskel på lyden, det er og forbliver kosmetisk selvom andre påstår andet. Ellers giver jeg gerne en lytte test LOL 
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 17:06
Hvis du vil se en video hvordan og hvorledes, kan jeg godt lave en til dig. Har en diskant på en baghøjtale der mangler turen.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2018 kl. 07:56
Jeg trak engang en diskant ud med lidt tape efter at min datter havde moret sig med den. det virkede fint. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu