recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Wifi routere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Wifi routere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Wifi routere
    Sendt: 20-Marts-2017 kl. 16:15
Hej 
fruen synes jeg skal rydde lidt ud inden næste opgraderingsrunde :).

Så hermed sættes følgende til salg:

1 stk Asus RT-AC87U med 4 ports gigabit switch
 802.11ac Dual-band Gigabit Router - AC2400. 
Købt 2016/02/29. Kassen haves - der står 3 year warranty på kassen, så der er stadig fabriksgaranti på den. 
Den blev kun brugt i en overgangsperiode på et par måneder da jeg så fik noget mere enterprisey grej. Den har været pakket ned i den originale kasse og opholdt sig i en skuffe som reserve siden. 
Laveste dagspris 20/3 ifølge pricerunner: 1190kr
HBO: 700kr


2 stk Asus RT-N66U - 802.11n med 4 ports gigabit switch
Kørte med TomatoUSB firmware det sidste års tid jeg brugte dem. De røg i skuffen da jeg opgraderede til AC87'eren i februar 2016 - så de har været backup for backuppen :). 
De er købt ca 2013 eller 2014 og fungerer perfekt, men er uden for garantiperioden nu. Original kasse til dem begge medfølger.
Laveste dagspris 20/3 ifølge pricerunner: 598kr/stk
HBO: 300/stk (50kr rabat hvis man køber begge)

1 stk D-Link DGL-4300 - 802.11g "Gaming router" med 4 ports gigabit switch
Har befundet sig indendørs i den originale kasse siden en flytning for 6 år siden :). Den starter fint op. Men den har en lidt special blød gummioverflade der sikkert skulle få den til at se eksklusiv ud dengang. Gummioverfladen er blevet klistret at røre ved. Routeren virker dog fint - så længe man ikke jævnligt står og petter sin router burde det ikke være et problem - man kan evt bare sætte lidt pakketape på gummioverfladen. 
HBO: Giv et bud 

1 stk Linksys WRT54G - 802.11g med 4 ports 100Mbit switch
God gammel router, var en af de første der kørte Tomato firmware, og det gjorde den det meste af den tid jeg havde den i brug.
Der medfølger en plade til vægmontering.
HBO: Giv et bud 

Befinder sig i Aalborg hvor det kan afhentes. 
Jeg arbejder i Aarhus lige over for Dokk1, så der kan det evt. efter aftale afhentes. 
Hvis køber betaler porto kan vi også finde ud af at få det sendt. 

Venlig hilsen
Flemming


Redigeret af joensson - 20-Marts-2017 kl. 21:44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu