recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4 vs PS4 pro når man kun gør i 1080p?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4 vs PS4 pro når man kun gør i 1080p?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis du læste hele tråden burde du have rigeligt med information

Hvis jeg syntes det var tilfældet havde jeg nok ikke orket at spørge.
Naiera, du bidrager sjældent med noget konstruktivt, så du behøver ikke svare mig. På noget. Nogensinde.

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Selvom der kun spilles på 1080p, som kom der en opdatering tidligere på året (mener jeg det var), hvor man kan vælge at booste 1080p gaming.

Tak Bromberg, går ud fra du taler om "Boost Mode". Her er hvad Sony selv siger om det:

"Boost Mode is a PlayStation 4 Pro feature that may improve the frame rate of some PS4 games released before the introduction of PS4 Pro on November 10, 2016."

Altså: "Som muligvis forbedrer frame rate på nogle spil." Undskyld, men det er fandme vagt, og jeg er på ingen måde solgt! Desuden, hvor stor er forskellen, set i forhold til at man kommer fra en PS3 og som sådan er ganske tilfreds?

Jeg ved godt at det sikkert lyder som om, at jeg allerede har besluttet mig for en Slim, men det er faktisk ikke tilfældet; f.eks. har Slim en for os elementær mangel ift. Pro, nemlig ingen optisk lydudgang. Vi har en ældre AV receiver og kører derfor ikke HDMI igennem den, kun lyden via Toslink. Køber vi en Slim skal vi finde en løsning på dette, f.eks. denne her: https://www.amazon.com/Tendak-Optical-Extractor-Converter-Splitter/dp/B017B6WFP8 men så vil lyden aldrig blive bedre end DD/DTS 5.1. På den anden side, jeg har ingen idé om, hvilke lydformater PS4-spil anvender sig af, og den skal ikke anvendes som Blu-ray afspiller.

Jeg synes stadig ikke jeg har hørt et overbevisende argument for at vælge Pro fremfor Slim. "Mere fremtidssikret", tjoe ... men PS5 kommer jo, på et tidspunkt. Jeg kan dog sagtens følge argumentet, at når der ikke er den store prisforskel ville alt andet end Pro være direkte dumt. Men med tanke på, at de fleste herinde ville købe Pro, ville det så ikke være nærliggende at tro, at Slim bliver kastet efter folk til næste Black Friday, så butikkerne kan få dem solgt? Kunne man forestille sig en prisforskel på 2000,- eller er det urealistisk?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Hvor meget larmer en Pro?


Jeg synes at min Pro larmer mindre end min launch PS4.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 13:16
Jeg tror man når at blive ret blå i hovedet, hvis man holder vejret i venten på PS5.

Jeg havde købt PS4 pro, hvis jeg ikke allerede havde PS 4. 800-1000 kr er ingenting fordelt ud over de år, der går indtil man skal have næste generation. Hvis den nogensinde materialiserer sig.

Det er en biograftur i Cinemaxx for to personer, hvis man holder lidt igen med snolderiet...
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 14:00
køb pro. det hele kører meget mere smooth. flere fps
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu