recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K afspiller til TX55DX600
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K afspiller til TX55DX600

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2017 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Tak. 

Findes der nogle gode klip på Youtube som burde afprøves inden der lander en afspiller i tv-møblet?
Den forstår jeg ikke helt. Youtube clips har jo intet med kvaliteten af en BD afspiller at gøre.

Men der findes masser af gode clips på Youtube, bare søg på UHD video Vil du afprøve dit sortniveau på dit TV, så søg på 4K LG OLEDSmile

Det var om jeg kunne finde nogle klip på youtube. Det havde intet med afspilleren at gøre.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2017 kl. 15:51
Søg på 4k på youtube. Der er mange flotte klip.


Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2017 kl. 15:54
Jeg har haft den Samsung 4k afspiller, fordi jeg blev træt af at vente på OPPO. 
OPPO kom så 14 dage efter jeg købte den Samsung, så den er solgt igen.

Samsung er egentlig OK, og Panasonics 4k afspiller kender jeg ikke. Men OPPO er altså bedre. Man har meget mere styr over, hvad der sker i de forskellige indstillinger. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2017 kl. 18:08
Ok. Tak for svar.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu