recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Personer til interview om medievaner søges (KBH).
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Personer til interview om medievaner søges (KBH).

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jeppe-dahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Marts-2017
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe-dahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Personer til interview om medievaner søges (KBH).
    Sendt: 22-Marts-2017 kl. 13:33

Hej med dig,


Vi er tre studerende fra IT-Universitetet i København, som er i gang med vores speciale angående folks film, TV- og streamingvaner.


Vi skriver specialet i samarbejde med YouSee og vi er meget interesserede i at tale med dig, hvis du føler du kan identificere dig med en af nedenstående sætninger:


  1. Jeg er ikke rigtig interesseret i hverken traditionelt TV eller streamingtjenester.

  2. Jeg er mere interesseret i traditionelt TV end streamingtjenester.

  3. Jeg ser både streamingtjenester og traditionelt TV.

  4. Jeg ser mest streamingtjenester og kun sjældent traditionelt TV.


Interviewet vil være ganske uformelt og anonymt og vil blive afholdt på IT-Universitet (tæt ved DR Byen) på et tidspunkt der passer dig i den kommende uge (d. 27/3 - 31/3). Vi regner med interviewet vil komme til at vare omkring 1 time.


Som tak for din tid giver vi dig et gavekort til to valgfri film på Blockbuster (værdi 100 kr).


Hvis du er interesseret, må du meget gerne skrive en mail til jepda@itu.dk eller skrive en kommentar herunder.


Vi håber meget på at høre fra dig :-)


IT-Universitetets adresse er: Rued Langgaards Vej 7, 2300 København S.


De bedste hilsner,

Martin, Michael & Jeppe


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu