recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Splitte et spdif input
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Splitte et spdif input

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Splitte et spdif input
    Sendt: 02-April-2017 kl. 22:18
jeg vil gerne gemme min receiver godt af vejen og har idag mere eller mindre brugt mit tv som mediecenter, hvor al lyd sendes til min receiver via spdif.

Da min receiver har trigger in, ville jeg gerne smide en bluesound node på, men den skifter ikke selv input.
Så min tanke var om jeg kunne dele det input der er i min receiver med tv og bluesound?
Så det kun er optic 1 der er i brug på min receiver?

Redigeret af Bromberg5 - 02-April-2017 kl. 22:19
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2017 kl. 22:45
Du kan bruge en mekanisk splitter "baglæns", men kun, hvis du er sikker på at dine enheder "slukker for lyset", når de slukkes.


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2017 kl. 23:35
Måske ikke den løsning du spørger efter, men en Logitech Harmony fjernbetjening kunne være en løsning.
Så kan du samtidig reducere antallet af fjernbetjeninger, og gemme din receiver af vejen i et skab.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu