recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C box der kan håndtere YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C box der kan håndtere YouSee

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Ellers køb en Miraclebox fra http://www.miraclebox.se/
de fås med 2 dvb-c tunere, og du kan selv sætte en harddisk i.
de koster 2000-3000 Kr. men så har man også en box i mange år frem i tiden.
 
Netop Miraclebox ville jeg nok fravælge, da der har været store problemer med deres software. I stedet ville jeg kigge nærmere på Gigablue, AX Quadbox eller VU+
 
Flemming

Jeg har haft en Miraclebox Premium mked dual dvb-c tunere i nu 4 år,
 og har 7-9-13 ALDRIG haft problemer med den.


Redigeret af guldhammer - 10-April-2017 kl. 17:17
//Guldhammer
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Boksen er stendød Jørgen, jeg kan ikke komme i forbindelse med den.
OK.
Jeg forstod det som at den kunne tændes, men menu mangler punkter, og ikke kunne indlæse kanaler mere. 

Mvh. JørgenT
Tændes kan den, men så er det slut. Surt for jeg var faktisk glad for den, men nu står den nye Humax på pladsen - indtil videreSmile
 
Det er ikke fordi, du har lavet en reset og nu virker den kun på Scart?
Det problem havde jeg på et tidspunkt med min gamle Samsung box.
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2017 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Boksen er stendød Jørgen, jeg kan ikke komme i forbindelse med den.
OK.
Jeg forstod det som at den kunne tændes, men menu mangler punkter, og ikke kunne indlæse kanaler mere. 

Mvh. JørgenT
Tændes kan den, men så er det slut. Surt for jeg var faktisk glad for den, men nu står den nye Humax på pladsen - indtil videreSmile
 
Det er ikke fordi, du har lavet en reset og nu virker den kun på Scart?
Det problem havde jeg på et tidspunkt med min gamle Samsung box.

Det er svært at være clairvoyant om Hothers specifikke problem, men Samsung SMT-H31x6 kan, efter en firmwareopdatering, komme i en tilstand hvor boot-loaderen "kommer ud af trit" med Firmwaren.

Dette bevirker SVJH a boksen går i selvsving (boot/load/boot/load osv), eller helt dør efter "boot".
Problemet bliver værre af at at boot-loaderen også misten evnen til at flashe boksen; hvorfor den reelt set er ubrugelig (man kan ikke gå tilbage).

Symptomer fremkom især hvis boksen ikke havde haft samtlige opdateringer gennem tiden installeret - f.eks. hvis man havde takket "nej" til opdateringer i en periode (eller har haft boksen slukket i rigtigt mange måneder).

Ingen front-panel besværgelser kan redde boksen - der skal værkstedsindgreb til, og er urealistisk pt.

Så det *kan* være, at det ikke er en HW fejl - hvorom alt er, så er det nok Game Over Smile


Redigeret af st1 - 10-April-2017 kl. 22:35
Til top
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 13:25
Hvis man har TV-boksen (den nye Humax) er der så mere arkiv tilgængeligt, end hvis man logger ind på deres app?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 13:53

NEJ.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu