recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO Nordic app på min PS4 staller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO Nordic app på min PS4 staller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skinkelynet_DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2017
Sted: AAL
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skinkelynet_DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO Nordic app på min PS4 staller
    Sendt: 11-April-2017 kl. 19:27
Nogen der har oplevet at appen staller, er sløv eller kommer med en fejl når man vælger indhold? Endnu bedre, nogen der har en løsning?

Alle andre online services fra maskinen fungerer fint.

Mvh
Skinkelynet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 08:36
HBO laver ganske enkelt nogle skralde-apps. Jeg kan slet ikke tælle de gange jeg har måtte opgive eks. at caste ting fra deres app fordi de havde ødelagt Chromecast-funktionen. Eller hvor mange gange jeg har droppet at gense en serie på et Samsung-TV fordi deres indbyggede app ikke formåede at spole tilbage. De har nogle gode serier, men apps det kan de altså ikke finde ud af.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Skinkelynet_DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2017
Sted: AAL
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skinkelynet_DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 09:32
Ja det er desværre også lidt min erfaring at sparer på deres app-udvikling.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 15:07
Deres app til ps4 er noget makværk. Ustabil og meget lidt brugervenlig. Med tanke på hvor længe de var undervejs med den er det ufatteligt så ringe den er.
Viaplays og Netflix er tilgengæld gode. Så det kan lade sig gøre.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 15:15
HBO's app på ALLE platforme er noget makværk, så de KAN ikke finde ud af det uanset hvilket styresystem de udvikler til. Jeg måtte opgive, at følge visse sæsoner af Game of Thrones fordi de ikke kunne castes pga. fejl i en opdatering til app'en. Jeg nægtede at se dem på telefonen!
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 15:21
Enig. Og imponerende ringe at en hel sæson ikke kan gemmes som på Netflix..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 17:25

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

HBO's app på ALLE platforme er noget makværk, så de KAN ikke finde ud af det uanset hvilket styresystem de udvikler til.


HBO på You See Humax boksen virker upåklageligt, men det er heller ikke en App.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2017 kl. 17:56
HBO på Apple tv 4, virker også problemfrit. og har gjort lige siden lanceringen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu