recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler tekst tv på Oled 55B6V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mangler tekst tv på Oled 55B6V

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler tekst tv på Oled 55B6V
    Sendt: 20-April-2017 kl. 19:32
Har ikke tekst tv på mit tv. Når jeg trykker på knappen til tekst tv på fjernbetjeningen. Skriver den at denne funktion ikke er tilgængelig. Er der nogen der har oplevet det samme.  
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 02:31
Er det på alle programmer? F.eks. har Viasat (TV3) slukket for deres tekst-tv.

M.v.h.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Er det på alle programmer? F.eks. har Viasat (TV3) slukket for deres tekst-tv.

M.v.h.
TV3 har slukket for indhold, men ikke selve tekst-TV funktion. 
Der er en enkelt side som siger at der ikke er tekst-tv længere.  Wink

Mvh. JørgenT
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 868
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2017 kl. 09:52
Har fået løst problemet efter jeg fik snakket med LG support. Det var i opsætningen jeg ikke havde fået,
engelsk til dansk ændret.
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 2A3. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Fyne Audio F502
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Er det på alle programmer? F.eks. har Viasat (TV3) slukket for deres tekst-tv.

M.v.h.


Tekst-tv er ganske vigtigt og nyttigt både til hurtigt overblik omkring nyheder - uden de skide reklamer - og til fx oplysninger om programændringer.  
Bl.a youSee kan have fejlagtige EPG info i uger omkring skift sommer-/vintertid og omkring helligdage for fx CNN (der ikke har teks-tv længere).
 
Tekst-tv er udsendelser, der helt bestemt bør opretholdes. Jeg kunne ønske at et krav herom bleve et krav til public service hos DR og TV2.

Lars Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu