recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG TV blokkerer Blu-ray lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG TV blokkerer Blu-ray lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rodgaard2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rodgaard2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG TV blokkerer Blu-ray lyd
    Sendt: 29-April-2017 kl. 16:51
Hej

Mit setup er som følge:
Blu-ray afspiller (azur-651DB) -> HDMI -> Reciever (AVR-X4100W) -> HDMI -> TV (OLED55B6V)

Problemet er at TV'et tilsyneladende blokkerer lyden fra Blu-ray til recieveren Cry Dette er meget mærkeligt, da jeg ikke har oplevede problem i fuldstændig samme setup med mit gamle Samsung TV.
Har prøvet alt muligt i forhold til CEC og ARC for at udelukke disse, men selvom alt er slået fra, så mistænker jeg WebOS for på en eller anden måde at blokkerer igennem CEC. Lyden fungere desuden fint hvis TV'et enten ikke er forbundet eller er slukket.
Der er ingen problemer hvis jeg bruger min PS3 som Blu-ray afspiller, men det kan da ikke være rigtigt at jeg ikke kan bruge en rigtig afspiller eller er "tvunget" til at købe en nyere...

Mvh Martin

Redigeret af rodgaard2 - 29-April-2017 kl. 22:24
LG OLED55B6V | Denon AVR-X4100 | System audio 1550

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu