recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl på Sony TV efter update til Marshmallow
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl på Sony TV efter update til Marshmallow

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 14:15
Hvor gammelt er dit tv?

Under to år = tag fat i forhandleren.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
peterfj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-December-2008
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 17:42
Det er stadig under to år. Men så længe fejlen er periodisk (men hyppig), kan jeg frygte diskussionen med Bilka og Sony om, hvorvidt fjernsynet er fejlbehængt eller ej. Softwaren på det fjernsyn har været et mareridt fra dag 1, så min fidus til Sonys evne og vilje til at fikse noget som helst er begrænset.




Redigeret af peterfj - 28-Maj-2017 kl. 17:43
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 18:19
Tal med Bilka.......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 19:03
Så vidt jeg erindrer, så er der allerede én bruger herinde, som netop hos Bilka, har fået sine penge retur for sit ustabile Sony TV.

M.v.h.
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 20:15
Den med reboot har jeg også oplevet, men ikke det sidste stykke tid, der var umiddelbart efter opdateringen til marshmallow.

Til gengæld oplever jeg at min favoritliste med kanaler ikke vælges som default, så her gang jeg har været ude i Home menuen, eller slukket TV'et vises alle kanaler i programoversigten og ikke kun dem jeg har, uden jeg aktivt vælger min favoritluste på ny.

Det er det X90C.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 09:29
jeg har personligt standardfejlen ved 6.0 at HUEY module has stopped working kommer engang imellem.

kan ikke rigtigt se hvad det giver af issues at den crasher. andet min "retur" knap mellem kanaler ser ud til at holde op med at virke.

jeg har et X85C, Tv´et er stadig det værste bras der findes på software siden, det har 6.0 ikke løst. især når man sammenligner med Samsungs gamle platform på Ks8005..

Håber 7.0 kan løse det problem.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 15:30
Har også problemer med genstart i tide og utide, mit er et x8305c.

Oplever også sort bars i hver side fra tid til anden.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2017 kl. 22:26
Jeg havde problemet med 9305 men efter jeg resatte til factory default og genindstillet så har jeg ikke oplevet det siden
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2017 kl. 06:08
Det lyder som om, at spontan genstart - i hvert fald hos nogle ejere - kan rettes ved at nulstille til fabriksindstillinger. Lidt sur proces, naturligvis.

Udrulningen af Android 7.0 starter i morgen, men det bliver til de nyeste modeller først. 2015 og forår 2016 er ikke med i første omgang.
Til top
dinmc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-April-2017
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dinmc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 22:47
Jeg har også fejlen “HUEY module has stopped working” engang imellem, også på x85, jeg er generelt ret træt af mit Android tv, der er simpelthen for mange små og større problemer med det. Sådan et skal jeg ikke have igen, men spørgsmålet om nogle af de andre smart tv platforme er bedre...syntes mange ting ikke er særlig “smart”
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2018 kl. 07:04
Både Tizen (Samsung) og webOS (LG) kører hurtigere og mere stabilt, men de er heller ikke særlig "smarte" og opdateres generelt ikke efter første år. Du kan eventuelt kigge på Apple TV, der kører tvOS.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu