recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K blueray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K blueray afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MJ_Support Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ_Support Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4K blueray afspiller
    Sendt: 17-Maj-2017 kl. 12:54
Hey.

Nu er jeg blevet så dejlig forelsket i mit OLED b6 og min NAD forstærker er hos HK og få 4K modul i sig at jeg næsten bliver nød til at skifte min Blueray afspiller ud med en 4K model :)

Hvad skal man kigge efter.

Har kigget lidt på Samsung 8500, men læser også at den skulle have lidt små problemer og ikke have helt styr på farverne i forhold til feks Panasonic UBD700 og 900.

de 1000kr forskel på samsung og 700 tænker jeg at jeg godt ville ofre.. men hvad siger i herinde?
noget man skal være opmærksom på ellers?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2017 kl. 13:49
Når du har LG B6 skal du da have en afspiller med Dolby Vision.

Pt. står valget så mellem Oppo UDP-203 og LG UP970. Det er de to første afspillere med Dolby Vision. De får det via en senere firmwareopdatering. Blu-ray-film i Dolby Vision begynder så småt at komme henover sommeren.
Til top
MJ_Support Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ_Support Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2017 kl. 15:43
Syntes det noget af en pris på OPPO og LG syntes jeg de udenlandske sider er lidt efter.

måske man skulle kigge på en billig samsung.. også lige venter et par md til Dolby vision kommer ud på flere enheder 

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2017 kl. 19:55
Enig med Rasmus og samme grund til jeg ikke er hoppet på en afspiller endnu. Med b6 syntes jeg sgu der hører sig en Dolby vision afspiller til. Men ja lg's for nogle tæv. Ved ikke det vil ændre sig med firmwares.
Til top
WellDone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2017 kl. 19:58
Ja, jeg går også og holder lidt øje med UP970. Når man læser om den på de forskellige fora, så lyder det til at den mekaniske kvalitet gør det er et produkt, der om et par år vil lande på 995,-. Jeg kvier mig derfor ved at skulle betale +3000 i DK eller alternativt 2200 syd for æ græns. Jeg vil nok alligevel hoppe på vognen når den når under 2000, for det er sgi da lidt træls ikke at kunne udnytte 4K OLED. Men man har jo sine principper Wink - og jeg så jo med mit forrige TV at man godt kan betale for meget Ouch
STUE: LG 55E6V
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200
KONTOR MONITOR: Samsung T260HD
4 stk. Samsung mobiler
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu