recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen erfaringer/test af Waoo Access point
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen erfaringer/test af Waoo Access point

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen erfaringer/test af Waoo Access point
    Sendt: 17-Maj-2017 kl. 19:53
Jeg har ledt på nettet for at finde nogle test af Waoo´s trådløse aces point man kan leje pr måned, men har ikke kunnet finde noget.
Nogen der har erfaringer med det eller set nogle tests af det?
Har bredbånd nord fibernet med 2,4 og 5 ghz og nettet rækker rimeligt i vores 3 plans hus med betondæk dog ville jeg gerne have vores 5 Ghz kunne nå længere.
Lad mig høre?
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 17:14
Jeg har prøvet at skifte min Apple AirPort Extreme ud med de medfølgende fra Waoo, til deres Smart Wifi.
De virkede dårligere end mit gamle setup, lavere hastighed.
De gav mig ikke i nærheden af de 300/300 jeg får leveret, vi snakker langet under.

Så de røg i skabet, og den "gamle" AirPort Extreme kom igang igen, og den levere 250/250 trådløst

Så heldigvis fik jeg dem "gratis", men jeg vil sige at man skal have et ringe internt netværk før de er en gevinst.

Det er ihvertfald min oplevelse.
Til top
klavil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klavil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2017 kl. 17:49
ja tror du har ret.
Kan heller ikke se hvad de kan gøre af den store forskel, men de skriver jo ellers at de kan række 15 meter igennem betonvæg :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu