recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony X800 på vej, nogen der ejer denne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony X800 på vej, nogen der ejer denne

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MJ_Support Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MJ_Support Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony X800 på vej, nogen der ejer denne
    Sendt: 19-Maj-2017 kl. 15:33
Så fik jeg taget mig sammen, og bestilt en X800
Efter at have læst anmeldelsen på WhatHiFi, faldt beslutningen på denne.

Nu vil jeg hører om der sidder en ejer herinde i forvejen?

Også om der evt er nogle der har et LG oled der har styr på hvordan man sætter 4K blueray til bedst. skal man ændre nogle settings i forhold til alm blueray.? det var vist noget med HD color syntes jeg at have læst


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 09:48
For at få HDR-signalet igennem til dit LG OLED skal du ind i skærmens menu og aktivere "HDMI Ultra HD Deep Color" på den HDMI-port, som afspilleren er tilsluttet.

Ift. almindelig HD Blu-ray skal der ikke ændres noget (ud over valg af billedprofil / evt. kalibrering).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu