recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay A9 Mk1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay A9 Mk1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bikerider Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Maj-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bikerider Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay A9 Mk1
    Sendt: 21-Maj-2017 kl. 02:36
Har både en Beoplay A9 mk1 og en Mk 2 I husholdningen. Det er meget sjældent vi burger Mk1 udgaven da det bare er for besværligt med WIFI forbindelse og vi langt foretrækker at bruge Bluetooth på Mk2. Har prøvet og finde oplysninger om hvordan en Bluetooth modtager kan installers externt og forbindes til aux porten. Er der ikke en venlig sjæl som kan hjælpe mig på vej?. Eneste option jeg har fundet er på ebay hvor der sælges et blutooth "kit" for 300USD incl fragt hvilket er lidt dyrt.
Mvh
Søren 
Til top
danishHIFI Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Januar-2005
Sted: Struer
Status: Offline
Point: 147
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danishHIFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2017 kl. 04:06
Til top
Bikerider Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Maj-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bikerider Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2017 kl. 01:21
Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem om små 4 uger (er off-shore). Tusinde tak for hjælpen, jeg vender tilbage med besked om hvordan det går.
Tak og venlig hilsen
Søren
Til top
Bikerider Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Maj-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bikerider Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2017 kl. 04:06
Hej igen
Endelig hjemme efter 5 uger off-shore.
Har nu købt en Bluetooth Music receiver fra TP-Link (HA 100) og forbundet den til Line in. Desværre forbliver min Beoplay A9 tavs når jeg afspiller musik til Bluetooth enheden men virker okay når jeg afspiller via wifi Nogen gode ideer om hvordan jeg får A9 (1st gen) til at afspille lydkilde fra Line in
Mvh Søren
Til top
Bikerider Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Maj-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bikerider Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2017 kl. 15:22
Hej igen
Endelig hjemme efter 5 uger off-shore. 
Har nu købt en Bluetooth Music receiver fra TP-Link (HA 100) og forbundet den til Line in. Desværre forbliver min Beoplay A9 tavs når jeg afspiller musik til Bluetooth enheden men virker okay når jeg afspiller via wifi  Nogen gode ideer om hvordan jeg får A9 (1st gen) til at afspille lydkilde fra Line in 
Mvh Søren
Til top
JannikMM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2010
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JannikMM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 23:09
Hejsa!

Jeg tror jeg kan hjælpe dig. Havde helt samme udfordring. Var træt af det ustabile Airplay og købte en super Bluetooth receiver. Fik dog ligesom dig ingen lyd igennem til min A9 MK1 via Line in.

Det du skal gøre er at ændre lydindstillingen på A9'eren til under maksimum - evt. Mellem eller Høj. Dette gøres via B&O App'en.

Det lyder skørt men det virkede og jeg har nu Bluetooth på min A9 MK1

vh

Jannik
Til top
JannikMM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2010
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JannikMM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2019 kl. 23:10
Er i øvrigt også det B&O anbefaler ved samme problem for A9 MKII - ændre Line IN sensitivity...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu