recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifigossip
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hifigossip

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hifigossip
    Sendt: 25-Maj-2017 kl. 01:48
Det handler om hifi så jeg poster det her Tongue

Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af Musictome Musictome skrev:

Det handler om hifi så jeg poster det her Tongue


Hvad synes i om det ? Big smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2017 kl. 23:30
Hvis jeg skal være ærlig, så har det absolut ingen fremtid hos mig. En gut der vidst er mest glad for sig selv, snakker om en masse "ingenting".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 04:26
Oprindeligt skrevet af Cookhead Cookhead skrev:

eller du vil hellere lade andre arbejde og skrive om det så du kan læne dig tilbage og slappe af, og håbe folk kommer op at toppes omkring det. 

Det er aldrig min hensigt at folk skal komme op og toppes af noget jeg skriver, jeg ved ikke lige hvorfor du har den tanke
Hvad jeg selv synes om personen der indtaler er at det er lidt morsomt at bruge tid på at indspille sådan noget. Nu ved jeg af gode grunde ikke hvem der laver indtalingen men sådan lige umiddelbart kan man få en ide om at det er en der ikke har så voldsomt meget at tage sig til.
En ven sendte linket til mig og jeg lyttede til det men det er ikke mere spændende end det er noget jeg ikke vil bruge mere tid på
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 04:27
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvis jeg skal være ærlig, så har det absolut ingen fremtid hos mig. En gut der vidst er mest glad for sig selv, snakker om en masse "ingenting".

Klaus
Det er vist et meget godt bud
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 08:43
Ligegyldigt og spild af tid.
Til top
Bruger udmeldt 39 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 39 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Ligegyldigt og spild af tid.

Ja du har ret og interessen for det var nok heller ikke så stor idet det står helt stille nu
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 20:41
Ha ha.

Der er ikke den store glamour i hifi verdenen.

Ikke nok til gossip.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu