recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips TV slukker hele tiden...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips TV slukker hele tiden...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips TV slukker hele tiden...
    Sendt: 27-Maj-2017 kl. 17:03
Har overtaget et Philips tv 60" fra 2014-15 mener jeg.

Men nu er det begyndt pludselig at slukke når man ser et eller andet.

Mit gæt er det er strømforsygning indbygget i tv'et der måske lukker ned på grund af en fejl men ved det ikke.

Er der nogen der kender til om det er et velkendt problem og hvad der kan gøres ved det.
Kan det svare sig at få det skiftet og er der overhovedet nogen der laver den slags idag?


/Magnus 
Til top
thomasfrost Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Marts-2017
Sted: fyn
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2017 kl. 16:45
Hvordan er dit set-up ? jeg tænker på om der er anlæg med, konsoller osv ? :)
Til top
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 20:28
Mit setup er der er forbundet et Apple TV 3 og en DVD-afspiller via HDMI som det eneste.

Måske jeg skulle prøve at tage det hele fra hvis det kan drille?

/Magnus
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2017 kl. 12:43
prøv at tage alt fra, du kan også risikere du har noget udstyr som sender sluk signaler over HDMI, kan være en bug imellem TV og det udstyr..

normalt hvis et tv slukkede i tide og utide så ville jeg tage loddekolben frem og skifte lytter, det var tit dem det gik galt med. men det er normalt når tv bliver flere år, og var et fix på de fleste gamle Samsung tv.. (heldigvis et billigt fix, istedet for de utallige panel fejl på pana)...
Til top
thomasfrost Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Marts-2017
Sted: fyn
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2017 kl. 23:31
Jeg havde samme problem.
det blev løst ved at deaktivere easylink i settings på mit tv.
har ikke haft problemet siden 😊 
Til top
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 20:43
Det prøvede jeg også samt pillede alle tilslutninger fra.

Om det var det ved jeg ikke men jeg fik det til at virke et par måneder over sommeren.

Men nu gør den det igen og det tænder også pludselig midt om natten ca kl 4:00.

Er ved at blive tosset over det lort. Har mest lyst til at smide det ud Angry


/Magnus
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 00:14
Har du slået "automatiske opdateringer" fra?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu