recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: MCE fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: MCE fjernbetjening

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: MCE fjernbetjening
    Sendt: 28-Maj-2017 kl. 02:11
Jeg er på udkig efter en MCE fjernbetjening med IR-modtager. Egentlig er det bare modtageren jeg skal bruge til min HTPC.

Så kig i bunden af skuffen eller skabet og kom med et godt tilbud... ;-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 07:14
Hvis du handler via eBay fås de til næsten ingen penge.

Tror jeg gav 50.- for mit kit
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 08:18
Hej.

Hvis du eller andre køber an af de billige på eBay, så køb den der er rigtig for dig.
Her er et link der viser bare nogle af de forskellige MCE Remotes og deres forskelle:


Hilsen Carsten.
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 10:07
@hansie Nu har jeg ikke nået at kigge nærmere på eBay, men fragten plejer at være høj når der sendes fra udlandet?

@csell Udemærket råd. Den skal bruges som erstatning for Apples ir modtager, som pt. ikke er understøttet ordentligt i den nyeste version af Ubuntu.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af kharder kharder skrev:

Jeg er på udkig efter en MCE fjernbetjening med IR-modtager. Egentlig er det bare modtageren jeg skal bruge til min HTPC.

Så kig i bunden af skuffen eller skabet og kom med et godt tilbud... ;-)


Jeg har en liggende. Den kan afhentes i Aalborg for 100 kr. hvis det har interesse. Send mig i så fald en PM.
Det er modellen med de fire farveknapper samt teletext.

Flemming


Redigeret af fltk - 28-Maj-2017 kl. 10:15
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af kharder kharder skrev:

Jeg er på udkig efter en MCE fjernbetjening med IR-modtager. Egentlig er det bare modtageren jeg skal bruge til min HTPC.

Så kig i bunden af skuffen eller skabet og kom med et godt tilbud... ;-)


Jeg har en liggende. Den kan afhentes i Aalborg for 100 kr. hvis det har interesse. Send mig i så fald en PM.
Det er modellen med de fire farveknapper samt teletext.

Flemming

Jeg bor i Kbh, så Aalborg er lige en smule for langt.. :-) Men tak for tilbuddet.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2017 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af kharder kharder skrev:

@hansie Nu har jeg ikke nået at kigge nærmere på eBay, men fragten plejer at være høj når der sendes fra udlandet?

@csell Udemærket råd. Den skal bruges som erstatning for Apples ir modtager, som pt. ikke er understøttet ordentligt i den nyeste version af Ubuntu.


Fragten fra Kina er lav. Og handler du under 80.- skal der ikke betales til pestdanmark.

Men selvfølgelig er der lidt leverings tid
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu