recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP! - Lyd mellem Samsung F5505og B&W Panaroma 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP! - Lyd mellem Samsung F5505og B&W Panaroma 2

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2017 kl. 18:36
Inde på Samsung.dk, under modellen - godt nok i 40" - står der under specifikationer: Return Ch. Support - nej

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 04-Juni-2017 kl. 18:36
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2017 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Inde på Samsung.dk, under modellen - godt nok i 40" - står der under specifikationer: Return Ch. Support - nej

M.v.h.
Hm...
Synes ikke jeg kan finde specifikationer på modellen her:

Manual download fra den side er samme som jeg tidligere linkede til for den anden størrelse. Wink

Så link/screendump, please Smile

EDIT: Nå, har fundet det, gemt i andet link under Tekniske specifikationer -> Funktion

Men der findes ikke tilsvarende info for 46" modellen, så Samsung har måske et problem med deres egne oplysninger.  Ouch
Stemmer jo ikke med tilhørende brugervejledning

Mvh. JørgenT


Redigeret af JørgenT - 04-Juni-2017 kl. 21:06
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2017 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af wermuth wermuth skrev:

Jeg har tilsluttet tv'et i HDMI 2, som skullevære ARC udgangen 
Er der mærkning med ARC i bagside af TV ved HDMI 2?

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu