recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstilling af kanaler på Hisese tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstilling af kanaler på Hisese tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2017
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstilling af kanaler på Hisese tv
    Sendt: 09-Juni-2017 kl. 11:18
Jeg har købt et nyt Hisense ultra HD Tv fra Hisense. Model h40m3300.
Jeg kan ikke få tvet til at finde kanaler fra Yousee. Har været i kontakt med både sælger og Yousee flere gange og de kan ikke hjælpe.
Når jeg under søgning taster Yousee som signal leverandør med net id 100 og frekvens til 450000 kz og kører søgning indlæses ingen kanaler....
Jeg har prøvet at søge under andre leverandører, og her kommer de fleste af kanalerne så frem, men der mangler en del....(herunder tv zulu, tv News, og tv2 Charlie)
Er der nogen der kender noget til dette problem?
 
Torben Sørensen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2017 kl. 11:47
er du sikker på du har dem i din tv pakke ?

Har lille yousee pakke og ingen af dem du mangler er i den !
Til top
tbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2017
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2017 kl. 11:54
Hej Hansie!
Har fuld pakke, og kanalerne virker fint på vore øvrige tv'er i huset....
Torben Sørensen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2017 kl. 11:56

Er der prøvet med land stillet til Sverige eller Finland.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
tbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2017
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2017 kl. 14:25
Hej Radiomanden.
Jeg har forsøgt med Sverige, men der kommer yousee ikke op som Signaludbyder, og der kommer ikke flere kanaler ind på søgning af andre udbydere...
Torben Sørensen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2017 kl. 14:46

Så vides det ikke lige hvad mere der kan gøres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2017 kl. 01:45
Når du søger på You-See's kabelnet, skal startfrekvensen ganske rigtigt være 450.000 kHz og net-id skal være 100. Desuden skal symbolraten være 6875 og modulationen (QAM) 64 for de ukodede kanaler og 256 for de kodede.
Hvis man vil være mere sikker på, at der ikke springes kanaler over, kan man lave en komplet søgning. Hvis der mangler nogle eller alle kanaler alligevel, kan det skyldes problemer med kabelforbindelsen til tv-et som fx manglende eller utilstrækkelig afskærmning af kabel og stik. Hvis der anvendes et antennekabel, der fulgte med ved køb af tv'et, kan problemet muligvis løses ved i stedet at anvende et You-See godkendt kabel.


Redigeret af C. Johansen - 10-Juni-2017 kl. 01:53
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu