recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med installation af Harmony software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med installation af Harmony software

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med installation af Harmony software
    Sendt: 13-Juni-2017 kl. 23:07
Jeg har lige købt en Harmony Elite og vil selvfølgelig gerne installere den dertil hørende Harmony software, så jeg kan programmere fjernbetjeningen ordentligt. Men når jeg prøver at installere det kommer der en dialogboks op med en såkaldt "splash" fejl hvor det står at der opstod en ikke-afviklet undtagelse i programmet. Jeg kører Windows 10.

Hvad kan det skyldes?
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2017 kl. 10:36
Jeg ved det ikke, da jeg bruger Mac, men har et par bud.

Softwaren bruger Silverlight, så du kan evt. installere den først.
Og prøv også at starte installationen ved at højreklikke på installationsprogrammet og vælge Kør som administrator.
Venlig hilsen
KB
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2017 kl. 13:42
Jeg synes egentlig jeg tidligere havde prøvet netop de ting du skriver, men nu da jeg prøvede igen virkede det mærkeligt nok! Jeg takker Smile
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS4
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu