recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med DVB-C boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med DVB-C boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med DVB-C boks
    Sendt: 15-Juni-2017 kl. 18:04
Hej
Har en Denver 110 model mpeg4 sat til Samsung LCD tv med hdmi, som virker fint men en dag forsvandt billedet på DR1...meget mystisk.
Kanaloversigten viste fint hvad der skulle være på kanalen men der var bare ikke billede eller lyd - kun på DR1.

Nå, men det gjorde så at jeg rodede lidt i menuen og her skiftede jeg (kan ikke huske udtrykket for det) fra 1080i og trykkede på højre-pilen til den næste, hvorefter den skiftede til sort skærm med teksten "Mode Not Supported" og her har den stået lige siden...jeg kan intet gøre for at komme ind i menuen på DVB-C boksen igen...what to do???

Gode svar modtages med kyshånd!!
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4
Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2017 kl. 19:54
Prøv at sætte den til med scart stik. du er nok kommet til at sætte den på for høj en opløsning. 

Når du sætter scart til så er den ligeglad med opløsningen, og så kan du gå ind i menuen og så ændre din HDMI opløsning. 

Når du så skal lave din kanalsøgning så skal du vælge Netværkssøgning, og istedet for at vælge Yousee, så trykker du pil til venstre så du kommer over på manuel ved udbyder. 

Her sætter du følgende ind:
Frekvens: 450000
Symbolrate: 6875
Modulation: QAM64
Søgetype: Gratis kanaler
Netværksid: 00100

Du er velkommen til at skrive til os på: support@intersales.eu


mvh
INTER SALES A/S

Morten Pannen

Til top
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2017 kl. 21:32
Det prøver jeg - mange tak
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu