recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - valg af Wifi i hus med kælder og 1. sal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

valg af Wifi i hus med kælder og 1. sal

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jannikmariager Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jannikmariager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: valg af Wifi i hus med kælder og 1. sal
    Sendt: 19-Juni-2017 kl. 16:21

Hej

Jeg står og skal købe et gammelt hus med 1. sal, stue og kælder. , så jeg er lidt i vildrede omkring valget af router, accesspoints osv.
Har set anmeldelserne her på sitet af Ubiquity Amplifi HD som lader til at kunne klare jobbet, men hvad med Google Wifi (IKKE Onhub som blev anmeldt) - eller nogle som har andre forslag således man har stabilt og hurtigt internet i hele huset ?



Jannik                        
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2017 kl. 15:15
Jeg bruger selv Ubiquiti - Jeg har valgt deres alm. access punkter og de virker rigtigt godt. Jeg bruger selv VLAN mulighederne for at kunne separere traffik fra hinanden (har f.eks. en lejer, som har sit eget VLAN og ikke kan se mine enheder). Derudover har jeg valgt PRO modellerne fordi de kunne serieforbindes.

Jeg ville ikke have betænkeligheder ved at prøve deres andre modeller.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2017 kl. 17:04
Jeg benytter en Asus ac87 som giver stabilitet og høj hastighed i hele huset. Jeg har 2 etager.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu