recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DHL levering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DHL levering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DHL levering
    Sendt: 22-Juni-2017 kl. 19:47
Nogen der ved hvad der sker med ens pakke, hvis ikke man er hjemme de gange hvor de kører ud med en pakke? Bliver den overladt til Postdanmark eller Swipbox?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2017 kl. 20:13
Jeg mener ikke at DHL længer arbejder sammen med Post DK.
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2017 kl. 20:25
http://www.dhl.dk/da/express/vaerd_at_vide/kundeservice_faq.html

Punkt nr 3...


Redigeret af minusop - 22-Juni-2017 kl. 20:26
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2017 kl. 20:30
DHL afleverer da til nærmeste pakkehus? - altså nærmeste kiosk, indkøbscenter eller lignende.

Men så vidt jeg husker (det er virkelig sjældent jeg får noget med DHL) så kan man ringe og snakke med dem om aflevering. - mener endda du kan få lov at afhente på DHL's central i det område du er.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2017 kl. 22:59
Jeg står og venter på en DHL pakke, og de har lige sendt en SMS til mig hvor jeg kunne vælge imellem forskellige løsninger, ved at svare med nogle forkortelser, det virkede fint, så nu skal jeg bare hente pakken i netto, når den er landet i butikken.

PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2017 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af HomeTheater HomeTheater skrev:

Jeg står og venter på en DHL pakke, og de har lige sendt en SMS til mig hvor jeg kunne vælge imellem forskellige løsninger, ved at svare med nogle forkortelser, det virkede fint, så nu skal jeg bare hente pakken i netto, når den er landet i butikken.


Fik samme mulighed. Var lidt mistænkelig i starten... men det fungerede. Mener også du kan ggive fuldmagt til at stille pakken ved dør eller andet sted.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2019 kl. 21:07
Jeg skulle hente min pakke på en Shell tankstation i nærheden. Anede ikke at tanken havde den service.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu