recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åbne link med hvilken app?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åbne link med hvilken app?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Åbne link med hvilken app?
    Sendt: 25-Juni-2017 kl. 05:17
Hvordan bestemmer jeg hvilken app et bestemt links skal åbnes med?

Jeg har flg. problem: Når jeg åbner Google i Samsungs Internet-browser, og derefter åbner Google Calender, så kan jeg klikke på et lille link i bunden hvor jeg kan åbne Google Calendar som desktop-version i internet-browseren. Første gang jeg gjorde dette, blev jeg spurgt om jeg ville åbne den i Google Calendar eller i en browser. Jeg fik svaret forkert, og nu åbner den i Google Calendar. Hvordan får jeg den til at åbne i en browser?

Telefonen er en Samsung Galaxy 5 Neo


LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
davdu Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2016
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér davdu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2017 kl. 15:59
Til top
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2017 kl. 09:07
Tak, ja det burde jo virke med det link du sender, men jeg er nok desværre nødt til at nulstille telefonen for at få den til at gøre som jeg vil.
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu