recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 for £30 UHD hos Zavvi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 for £30 UHD hos Zavvi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thxtex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 for £30 UHD hos Zavvi
    Sendt: 28-Juni-2017 kl. 08:46

Jeg har ikke handlet hos dem før. Nogen der har erfaring med dem?

MVH
Thomas



Redigeret af thxtex - 28-Juni-2017 kl. 08:47
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 09:29
Det er længe siden jeg har købt noget der.

Jeg mener de er på en kanalø og at der derfor er risiko for at få snuppet pakken så der kommer moms/told på.
Til top
The Dude Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-December-2007
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The Dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2017 kl. 11:27
Jeg har handlet der meget før i tiden. Mine ordrer blev aldrig snuppet af tolden. Men så flyttede jeg 2.4 km ind til Aarhus centrum og nu er hver eneste ordre blevet snuppet, hvor jeg så har nægtet modtagelse og har fået pengene tilbage fra Zavvi. Jeg kan måske bare have været uheldig, men jeg har ikke bestilt derfra siden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu