recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2015 sony 4k, blev vi røvrendt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2015 sony 4k, blev vi røvrendt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2015 sony 4k, blev vi røvrendt
    Sendt: 01-Juli-2017 kl. 18:57
kæmper stadig med mit 4k sony x85c... tv mangler stadig pip og dual tuner som har lovet, kom ikke i android 6.0..

så lovede de der kom i 7.0 nougat, men nu kan jeg se 2015 modellerne sjovt nok lige forsvamdt ved release den 31 maj, så det kun er 2016-2017 der får support... det er da svineri.. sjovt som det altid er sony der træder i nælderne de gjorde det også med ps3 hvor de lovede en million ting der ikke kom..

træls billede mæssigt et godt tv, softwaremæssigt ELENDIGT
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2017 kl. 19:18
Android 7.0 kommer også til 2015 Sony TV senere på året, siger Sony.

Men dual tuner er da kommet for lang tid siden? Den opdatering blev frigivet i 2015, hvis jeg ikke husker galt.

Redigeret af Rasmus Larsen - 01-Juli-2017 kl. 19:19
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu