recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal lærred til JVC X35
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal lærred til JVC X35

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal lærred til JVC X35
    Sendt: 03-Juli-2017 kl. 20:00
Ifbm. en nylig opgradering af min projektor, overvejer jeg også en opgradering af mit lærred (hvis dette kan lade sig gøre til en rimelig penge).

Mit nuværende er et billigt 120" rullelærred fra elite screens, men jeg kunne egentlig godt bare bruge et fastramme-lærred i stedet.
Mit rum er rimeligt lyskontrolleret, dog stadig med hvide lofter+vægge (planlægger at male begge dele sort ca 2m foran lærred).

Lydtransperans er også på ønskelisten.

Findes der en god bang-for-the-buck løsning, som virkelig kan give et løft?
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec
Til top
Tingkaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tingkaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2017 kl. 20:14
Silver ticket skulle have nogle gode lærreder især når du tænker på bang-for-the-buck løsning.

Har dog ikke selv erfaring med dem, men har tænkt mig at købe sådan et inden for de næste par måneder når jeg har fået bygget hjemmebio færdig.

https://www.silverticketproducts.com/

Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2017 kl. 20:29
Er de til at købe i Europa? Synes kun jeg kan finde dem i USA, og så kunne fragten vel godt begynde at løbe op...
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec
Til top
Tingkaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tingkaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2017 kl. 21:29
Har desværre ikke fundet et sted i EU men de kan købes via shopusa og er stadig billigere end andre alternativer i Feks dk.
Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 13:09
Andre herinde som benytter Silver ticket lærred (eller tilsvarende fra elite screens, hivilux osv)?

Sammen med en JVC X35, i et nogenlunde lyskontrolleret rum går jeg ud fra at jeg bør holde mig til et hvidt lærred og ikke silver eller high-contrast?
-------------------
JVC DLA-X35|Yamaha RX-A1020|MK S150MK2+MK SS150T+SVS PC-13 Ultra|Intel NUC, LibreElec
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu