recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny firmware til LG B6V, med motion forbedringer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny firmware til LG B6V, med motion forbedringer.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg har truemotion slået helt fra og real cinema slået til på BD/ UHD og der er ingen problemer med motion, samme gælder via netfilx appen. På tv/tuner siden har jeg truemotion slået til, mener den står 0/10 og pixelshift er slået fra, Ingen problemer med motion og sport herunder fodbold og formel 1, har godt set de omtalte ryk ved hver 30 sek. på en anden B6. 

Jeg har selv en E6V så det kan godt være derfor at det afviger.

Nogle påstår at reset af tv'et hjæper på motion. Ta net stikket fra og hurtigt der after holde powerknappen inden i ca. 20 sek, lys dioden vil her efter blinke nogle gange og måske er der nogle klik lyde,. Nogle mener at dette hjælper andre mener det er placebo



Jeg havde det ryk der hvert 30 sekund ved brug af true motion, men det har jeg haft på alle mine skærme (såfremt tm eller ditto har været slået til) så jeg har altid givet mit antennesignal skylden. Men efter .25 opdateringen sker det altså bare ikke.

Jeg har længe ellers kørt med 0/10 eller 1/10 og så deaktiveret det ved fodbold - uanset så syntes jeg dog ikke at motion har været et større issue faktisk. Jeg ved ikke om der kan være forskel på panelerne på samme model, da jeg ellers er ret følsom for den slags og derfor har skippet min HDhomerun til min store ærgrelse.
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 20:27
Der er også en tråd om det på FP hvor jeg for en uge siden skrev at jeg kunne se forskel. Jeg hentede den fra den russiske side. Jeg kørte før 4/1. Har nu slået Trumotion helt fra. Virker som om motion spiller nu.
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 05:09
Nogle uger senere og jeg kører stadig uden trumotion hvor jeg før opdatering brugte det på alle input. Ser og til motion på B6 er kureret.
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2017 kl. 08:22
Dejligt, og tak for infomationen.
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 07:02
Er her nogen der ved hvor jeg kan finde en brugbar version af Version 04.31.25?
Mit B6 finder ikke selv opdateringen og hverken på den danske eller svenske LG hjemmeside starter download af filen?
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af wicca wicca skrev:

Er her nogen der ved hvor jeg kan finde en brugbar version af Version 04.31.25?
Mit B6 finder ikke selv opdateringen og hverken på den danske eller svenske LG hjemmeside starter download af filen?
Jeg har en 65 E6V og den sidste opdatering hentede jeg fra den tyske side, da filen man hentede i DK og resten af de nordiske lande var korrupte.

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 08:12
Jeg hentede også fra den tyske.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 08:17
Oprindeligt skrevet af wicca wicca skrev:

Er her nogen der ved hvor jeg kan finde en brugbar version af Version 04.31.25?
Mit B6 finder ikke selv opdateringen og hverken på den danske eller svenske LG hjemmeside starter download af filen?

Du kan hente den fra linket til avforums ligger på side 153 mener jeg
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 12:38
Jeg hentede den via det russiske link på side 153
Til top
New Puma Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Juni-2017
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér New Puma Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 16:02
Har fundet den på den danske siden for nogle uger siden kan se den ligger der endnu
Til top
wicca Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wicca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 06:54
Ja, den ligger på den danske side, men download af filen opstarter aldrig.
Jeg prøver den tyske LG side.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu