recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Finder ikke min enhed på Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Finder ikke min enhed på Windows 10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Finder ikke min enhed på Windows 10
    Sendt: 05-Juli-2017 kl. 16:05
Min Lenovo, der kører Windows 10 kan ikke finde enhedens placering med Windows 10.

Dvs. At den foreslår igen og igen en placering, der er 90 km borte fra enheden. Bruger jeg Chrome finder den på ingen tid den rette placering, ved blot at skrive find placering, så det er næppe Lenovos fejl.

Har nogle af jer en idé om hvad det går galt?

P s. Jeg logger fint ind på account.microsoft

Redigeret af bentpetersson - 05-Juli-2017 kl. 16:06
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 16:21
Slettet


Redigeret af fltk - 05-Juli-2017 kl. 16:23
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 16:38
Funktionen som Windows 10 tilbyder, hedder Find min enhed. Funktionen findes under indstillinger. Desværre fejl viser den som nævnt placeringen på et kort, hvor der står bing.

Redigeret af bentpetersson - 05-Juli-2017 kl. 16:40
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 17:06
Du bliver nok nødt til at forklare lidt mere, hvad det går ud på.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 18:46
Tak Per.
Det går simpelthen ud på hvordan man finder computeren, ved hjælp af funktionen, hvis computeren glemmes eller forsvinder. At man på en helt anden enhed kan søge og finde, hvor den befinder sig,
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 19:06
Hvad er det for en pc'er?

For hvis det er en pc uden GPS, datakort i, så kan den jo kun finde din lokation ud fra netværk og her kommer det jo meget an på, hvordan du er tilkomlet nettet.

I mit tilfælde, så har vi bredbånd i bebyggelsen og alle enheder på netværket bliver jo nattet til en adresse, når de går ud på nettet og så er der ikke noget der kan spore mig pc længer end til der, hvor min udbyder går ud på internettet.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 19:53
Det er et fint og ganske logisk svar, Per. Jeg er så vant til, at alle min enheder "naturligt" har gps indbygget. Det har min Lenovo garanteret ikke. Det er såmænd forklaringen.
Sjovt at der alligevel vises en placering.
Tak for hjælpen 😀

Det er en LENOVO IDEAPAD MIIX 310: AFMONTERBAR 10" TABLET. En søgning viser heller ingen GPS.

Redigeret af bentpetersson - 05-Juli-2017 kl. 19:57
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 20:05
Du kan evt. prøve at åbne:

http://www.iplocation.net/

Den vil vise din lokation ud fra IP-adresse.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2017 kl. 22:40
Tak igen. Det prøver jeg
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu