recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harddiskoptager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harddiskoptager

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2017 kl. 00:07
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Det plejer da at forholde sig sådan. Jeg forstår bare ikke helt meningen med bemærkningen til tuneren. Hvorfor skriver man "DVB-T2 (H.264) für Österreich"? 
"DVB-T2 HD (H.265)" skulle jo bare modtage det hele...



Jeg tror det er for ikke at forvirre kunderne dernede. Altså at man fortæller at den kan modtage det nødvendige i Tyskland OG det nødvendige i Østrig. Men ja, korrekt at maskinerne er identiske.

M.v.h.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2017 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Det er den samme model i Tyskland og Østrig.


Du linker da til 2 modeller, men hvis de begge kan H264 og H265 er der jo ingen ko på isen. Det er vel kun for at gøre opmærksom på at der anvendes 2 forskellige standarder i de 2 lande.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2017 kl. 00:57
Henrik B:
Det kan godt være, at Panasonic vil forvirre kunderne. Der har tidligere være tale om, at Panasonic ønskede, at vi handlede hos vores hjemlands Panasonic-afdeling og ikke så meget hos Tysklands-afdelingen. Så det er nok derfor, man skriver, som man gør, i de tekniske specifikationer.

fltk:
Jeg kan godt se, at jeg fik formuleret mig uheldigt.
DMR-UBC80 og DMR-UBC90 er 2 forskellige recordere. 
Begge modeller findes i både Tyskland og Østrig. 
DMR-UBC80 fra Tyskland er identisk med DMR-UBC80 fra Østrig og ligeledes
DMR-UBC90 fra Tyskland er identisk med DMR-UBC90 fra Østrig.

Der er formentlig ingen problemer med at bruge recorderne i Danmark. Jeg vil forvente, at tuneren kan håndtere DVB-T2 HD (H.264), med mindre at det netop ikke skal være muligt. 
Det kan vi så først vide helt sikkert, når nogen har prøvet...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu