recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til ejere af DVR720
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål til ejere af DVR720

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
::Lasse:: Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål til ejere af DVR720
    Sendt: 10-August-2004 kl. 09:07

Jeg tror jeg efterhånden har besluttet mig til at anskaffe mig en DVR720, men inden jeg gør det har jeg lige nogle spørgsmål til jer som allerede har en sådan maskine:

  • Jeg har læst at nogle mærker ikke fungerer optimalt når man skal "High speed dubbe" optagelse fra HDD til DVD. Det skulle åbenbart tage meget længere tid når der er redigeret i optagelsen på HDD. Hvordan er DVR720 på dette punkt?
  • Det er vigtigt for mig at den maskine jeg anskaffer mig er enten støjfri eller meget støjsvag. Hvordan er DVR720 på dette punkt?
  • Jeg går udfra at alle maskiner har en god optage kvalitet, men ligger DVR720 i den gode eller mindre gode ende på dette punkt?
  • Der er åbenbart mange forskellige måder "live memory" virker på. Hvordan er det på DVR720. Er det nemt og brugervenligt?
  • Er der nogen ting, I som brugere af DVR720(520), er irriteret over eller syntes kunne være bedre?

Jeg håber nogle af jer gider bruge tid på at svare på mine spørgsmål, for jeg bliver snart nød til at anskaffe mig en sådan maskine.

På forhånd tak for hjælpen
Lasse

Til top
Force Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Februar-2004
Sted: Norway
Status: Offline
Point: 152
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2004 kl. 15:28

DVR-720 (og 520) er bare helt super til å highspeed kopiere. Også på redigerte opptagelser.

I flg. MichaelS støyer den (520'en) litt i overkant. Jeg har ikke merket dette. Nå skal det sies at det aldri er helt stille i min stue. Jeg har 1, og noen ganger 2, PC'e gående hele tiden, så jeg merker ingen støy fra min 520'er.

Jeg synes opptagekvaliteten er meget god, men jeg har ingenting å sammenligne med for øyeblikket.

Pioneeren har ikke "Live Memory", men den har noe som heter "Chase Play".

Sitat fra pioneer.no:

"Chase Play gjør at du "pauser" live-TV. Skal du hente noe midt i fotballkampen - trykk bare på record. Når du er tilbake i stolen trykker du bare play. "

 



Redigeret af Force
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu