recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DK4 - Samsung Smart-TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DK4 - Samsung Smart-TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mlun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DK4 - Samsung Smart-TV
    Sendt: 18-Juli-2017 kl. 08:10
Findes der en app som kan vise DK4 på en nyere Samsung? Jeg har et løst DK4 abo, så får ikke signalet igennem Yousee el.lign. Alternativt skal jeg afspille på PC og så overføre til Smart-TV'et hvilket jo er noget bøvl.

Nogen som ved om / hvordan man kan optage DK4? Som nævnt er det et standalone abo.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 08:35
Oprindeligt skrevet af mlun mlun skrev:

Findes der en app som kan vise DK4 på en nyere Samsung? Jeg har et løst DK4 abo, så får ikke signalet igennem Yousee el.lign. Alternativt skal jeg afspille på PC og så overføre til Smart-TV'et hvilket jo er noget bøvl.

Nogen som ved om / hvordan man kan optage DK4? Som nævnt er det et standalone abo.

Det ville nok være smart, at fortælle, HVOR du har oprettet DK4-abonnementet? Boxer-TV., eller andre udbydere... Blot, så andre brugere bedre kan give råd.
Til top
mlun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 08:57
Hos dk4-direkte - jeg har ikke kabel eller luft (Boxer) eller anden form for abo hvor man får en stak kanaler i en pakke.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 09:22
Kan du ikke gå ind i TVets browser og finde kanalen, nøjagtig som på en PC?


Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 09:48
De skriver: 
"dk4.tv understøtter alle standardversioner af iPad, iPhone og iPod Touch med Apple iOS 5.0 eller nyere."

Du bør således kunne sende DK4 trådløst over på tv-skærmen vha. Airplay på Apple TV-boksen (hvis du har Apple-udstyr).

De ser ikke ud til at understøtte Chromecast. Hvis det skal ske på dit Samsung Smart TV så skal du nok have fat en en eller anden form for skærmspejlingsdongle. Det tror jeg dog ikke er vejen frem for dig.

Mig bekendt har DK4 ikke apps til diverse tv-styresystemer.


Redigeret af Rasmus Larsen - 18-Juli-2017 kl. 09:48
Til top
mlun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2017 kl. 10:02
Selvfølgelig - du har ret. Jeg havde helt glemt at der nok er en browser i TV'et Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu