recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gl. router -> AP og switch?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gl. router -> AP og switch?!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterIvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2009
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterIvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gl. router -> AP og switch?!
    Sendt: 19-Juli-2017 kl. 16:35
Hej alle!

Kort spørgsmål.
Som jeg har forstået det, kan jeg kable min gamle Asus router på min router fra Stofa, ændre ip på Asus, sætte SSID (+password) til at være ens og slukke for DHCP i Asus-routeren, og så vil den fungere som access point.

Vil jeg nu kunne bruge LAN portene i min Asus router til kablede forbindelser? Så jeg BÅDE vil kunne kable forbindelser til mit hjemmenetværk via portene på min Stofa router og min Asus router?

/P
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 06:04
ja, bare undlad at bruge wan porten i din asus router, men en af switch portene til at forbinde din asus med din Stofa router.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
PeterIvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2009
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterIvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2017 kl. 12:53
Super!

Tak for svar :-)

/P
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu