recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telefon noob?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telefon noob?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Har lige bestilt en P10 Lite til 1214,- hos CBB. Forhåbentlig er den fin Smile Glæder mig i hvert fald til at få skiftet den gamle Windows telefon. Den kommer med 7.0 Nougat.


Godt valg. Huawei giver meget for pengene og deres Android-skin, synes jeg, er ret godt. Det ligner meget iOS, hvilket de fleste jo nok kan finde ud af at bruge.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2017 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Det kan jeg så godt som garantere for, at den bliver du glad for!
Til den pris, er der ikke så meget, der kan konkurrere, og jeg synes ikke, man mangler noget, i forhold til de laaaangt dyrere topmodeller...


Jeg havde en P9 Lite, og set var sådan set mest den smarte fingeraftrykslæser, som kan tricks, der gjorde at jeg måtte ha' en Honor 8.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 09:36
Så fik jeg min P10 Lite det er bestemt en fin telefon :-) Lavet i glas og Aluminium. Den er rimeligt kvik og den er ikke proppet op med bloat. Kan ikke forestille mig at man finer meget mere telefon for de 1200,- jeg gav for den. Eneste lille ting er at den er meget glat, så den rutsjer ned af møbler mv. Fingersensoren er hurtig men det er lidt underligt at den sidder på bagsiden, men det vender jeg mig nok til. Fedt at man ikke skal trykke kode hver gang for at åbne.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2017 kl. 13:59
Det er faktisk rigtig smart at den sidder på bagsiden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu