recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Denon AVR 3312
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Denon AVR 3312

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Denon AVR 3312
    Sendt: 22-Juli-2017 kl. 18:48
Hej alle,

SOLGT

Da jeg har opgraderet sælger jeg min SR Reciever. 
Recieveren er velholdt, har stået frit og kommer fra røg & dyrefri lejlighed. 

Jeg har kvittering fra Hifi klubben (dog uden for garanti), måle mikrofon, fjernbetjening og orginal embalage. Den kan det meste, på nær 4K,  Atmos og HDR, hvilket også er eneste grund til jeg har opgraderet.


Vi prøver med en startpris på 1500 dkk, kun afhentning på 2300 Amagerbro (KBH S).

Hilsen
Andreas


Redigeret af Hifi_andy - 24-Juli-2017 kl. 20:01
Til top
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2017 kl. 14:09
Reserveret frem til mandag aften.
Til top
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 20:00
Solgt. Tak for en god handel ReneP, det er altid en fornøjelse at handle med seriøse købere. Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu