recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt må slettes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt må slettes
    Sendt: 24-Juli-2017 kl. 11:31
Denon AV-Receiver fra 2013 sælges pga opgradering til ny model. 

Købt hos HiFi-Klubben. I originalkasse med Audessey målemikrofon og fjernbetjening. Ved ikke om jeg kan finde faktura, men den er udenfor garanti under alle omstændigheder.


Befinder sig i 9800 Hjørring men kan sendes med Post DK. + 150 - 170 kr. 

HBO 1200,-. Skal nok sætte en slut dag på for bud, når jeg lige får en fornemmelse for interessen.



Redigeret af digitalt.tv - 09-August-2017 kl. 18:29
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 15:17
Hvilken stand (brugsspor).
Mvh Lars.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 19:03
Jeg synes den er i god stand. Det eneste jeg kan finde er lidt ridser på bagplade ved HDMI stik og en enkelt ridse i toppen af front beklædning. Ikke noget galt på fronten.

Har taget et par billeder




Redigeret af digitalt.tv - 24-Juli-2017 kl. 19:04
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 19:19
Aaarhh kunne godt være fristet. Følger lige tråden lidt Wink
Mvh Lars.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 14:17
Opdatering: højeste bud over 1000,- ellers beholder jeg den bare.
Til top
K33m Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2017
Sted: Hinnerup
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K33m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 22:48
Redigeret: Jeg trækker mit bud.

Redigeret af K33m - 08-August-2017 kl. 22:57
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 15:11
udseende er jeg ligeglad med (storset) men hvordan med funktinaliteten? 

Jeg har en bedaget NX-609 fra onkyo hvor hdmi boarded er blevet skiftet en gang, men igen opfører sig underligt med HDMI-CEC/ARC

Hvis den funktionelt er i fuld stand er jeg ihvertfald interesseret.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 12:15
Den fejler ikke noget på funktionaliteten. Jeg har ikke aktivt brugt HDMI CEC, eftersom jeg ofte synes det driller, så fortrækker universal remote
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 12:57
ok - og den befinder sig i hjørring?

Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2017 kl. 18:29
Solgt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu