recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CSN Teknik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CSN Teknik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CSN Teknik
    Sendt: 24-Juli-2017 kl. 15:10
Hej,

Er CSN Teknik, helt meldt ud af recordere?
Han var engang så aktiv, med mange gode tiltag.

Var det kun dengang hvor Onkyo mm, var det hotteste?


Og det samme med Harbosound. De var da også VILDT populære en overgang.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 15:56
De har vist godt gang i firmaet, hvis man følger dem på deres facebook side (CSN).
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Harbosound lukkede og slukkedeSmile
 
For snart 7 år siden!!
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2017 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Harbosound lukkede og slukkedeSmile

 
For snart 7 år siden!!
 
Flemming

OK!!!
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 10:37
Det er nok lidt svært at sælge Onkyo på en side hvor HDMi i fejl er velkendte og hvor der hurtigt gøres opmærksom på at integration er teknisk identisk med Onkyo, bortset fra indpakning og pris.

Redigeret af slumbert - 25-Juli-2017 kl. 10:38
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Det er nok lidt svært at sælge Onkyo på en side hvor HDMi i fejl er velkendte og hvor der hurtigt gøres opmærksom på at integration er teknisk identisk med Onkyo, bortset fra indpakning og pris.
Det er både rigtigt - og forkert. Det du tænker på er Integra kontra Onkyo. Og rent teknisk var de ret identiske. Integra var dog i en periode på forkant med kalibreringsmuligheder som Onkyo ikke havde, ligesom Integra´s service var en noget anden end Onkyo. Hvordan det er i dag ved jeg ikke.

Jeg har selv haft Integra med HDMI fejl, og CSN Teknik og Integra´s service var hurtig og helt tilfredsstillende for mig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 11:19
Da jeg ejede en Onkyo AV reciever i 2008 - 9, rejste Christian rundt i hele landet for at besøge os der skulle have FW opdateret vores recievere, og samtidigt checkede han hele setup'et og kalibrerede lyden på reciever. Tror det tog omkring halvanden time med snak og indstilling og gode råd, som han kun tog 200,- for. En usædvanlig service han leverede fordi han brænder for sit arbejde.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2017 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Det er nok lidt svært at sælge Onkyo på en side hvor HDMi i fejl er velkendte og hvor der hurtigt gøres opmærksom på at integration er teknisk identisk med Onkyo, bortset fra indpakning og pris.
Det er både rigtigt - og forkert. Det du tænker på er Integra kontra Onkyo. Og rent teknisk var de ret identiske. Integra var dog i en periode på forkant med kalibreringsmuligheder som Onkyo ikke havde, ligesom Integra´s service var en noget anden end Onkyo. Hvordan det er i dag ved jeg ikke.

Jeg har selv haft Integra med HDMI fejl, og CSN Teknik og Integra´s service var hurtig og helt tilfredsstillende for mig.

Det er udfra hvad jeg har læst om CSN at han yder en rigtig god service og alle der har købt af ham har været meget begejstrede for ham. Det kunne jeg måske godt have tilføjet.

Det var absolut ikke ment som kritik af CSN, men nærmere forklaring på hvorfor han ikke er så meget på siden.


endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu