recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy S8 fra udenlandsk side
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy S8 fra udenlandsk side

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Galaxy S8 fra udenlandsk side
    Sendt: 27-Juli-2017 kl. 21:44
Hej recordere. 
Ville i turde at købe en Galaxy S8 fra den her side? 
https://www.traumhandys.eu/black-weekend/173/samsung-galaxy-s8?c=42

Pricerunner linker også til den: http://www.pricerunner.dk/pl/1-3816242/Mobiltelefoner/Samsung-Galaxy-S8-Sammenlign-Priser

Har været på livechat med dem, og det skulle eftersigende være en swap telefon de sender (skulle fremstå som ny) 
Kom endelig med feedback. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2017 kl. 05:28

Hej.

Der er sikkert en grund til at du spørger?

Jeg ville personligt vælge Traum Handys fra.

De skriver 'Sicher Einkaufen' men de tilbyder ikke PayPal, som er meget mere udbredt i Tyskland end i Danmark. 

Og Pricerunner.dk skriver at lager situationen er ukendt.

Jeg ville personligt give 50€ mere og købe den hos Amazon.de


Hilsen Carsten.
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2017 kl. 11:27
Hvordan fungerer det hvis der skulle opstå en reklamation igennem Amazon?
Nogle med erfaringer?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2017 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af skovmand skovmand skrev:

Hvordan fungerer det hvis der skulle opstå en reklamation igennem Amazon?
Nogle med erfaringer?

Hej.

Jeg stop tidlig op for at skrive noget andet. Jeg så dit spørgsmål og svarede dig først. Jeg var nok ikke helt vågen. Det må du meget undskylde.

Amazons Samsung Galaxy S8 bliver leveret af Wowcamera som bor i Kowloon, Hong Kong. Det er nok ikke nogen god ide.

Men jeg skal nok søge efter en anden, der blive leveret fra Tyskland.

Hilsen Carsten.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2017 kl. 13:37
Hej.

Jeg har fundet en anden på eBay.de. Den er enda billigere end den anden og har eBay Garanti og en måneds returret.
Det står at den måske ikke leveres til Danmark. Men min erfaring er, at hvis man kontakter sælgeren og spørger pænt på tysk, vil de fleste gerne sende til Danmark.


Hvis du betaler med enten PayPal eller Kreditkort er du sikret af eBays Køberbeskyttelse.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 28-Juli-2017 kl. 13:37
Til top
skovmand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2017 kl. 23:21
Du skal have et meget stort tak for hjælpen.
Prøver lige at kigge på linket ;)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu