recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad tilbud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad tilbud

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 13:30
Den nye iPad er billigere end Air 2, fordi der er sparet flere steder.

"The iPad (5th generation) was announced by Apple on March 21, 2017. The iPad has a 9.7-inch screen. Compared to its predecessor, the iPad Air 2, the processor is updated from the Apple A8X to the A9 with the embedded Apple M9 motion co-processor. The iPad has 2 gigabytes of RAM. The iPad is 7.5mm thick, which is the same thickness as the iPad Air, compared to 6.1mm of the iPad Air 2. Unlike other iPad models available, the new iPad's display is not fully laminated and does not have anti-reflective coating. The iPad is available in 32 and 128 gigabyte storage options. Contrasting with the iPad Pro lineup, the new iPad features only two speakers (as opposed to four), has no Smart Connector support, and has no flash on the back. It is offered in silver, gold, and space grey."
Kilde: Mactracker.

Venlig hilsen
KB
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 14:17
Det før egentlig ikke noget ... Bare den har plads og er sidste nye model .   Så den forhåbentlig er med i rækken af produkter de gider at opdatere lidt endnu

Mvh Michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 14:17
Før sku betyde gør
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2017 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Før sku betyde gør

Ja det er en go pris på en 128 GB ny iPad

Funktioner -> Redigér   ,så kan du rette i dit indlæg
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 14:29
Så kom der en ny iPad på børneværelset.. og nyt 9.7 cover var indkøbt... Men men Apple produkter skal ikke være nemme .. selvfølgelig er den nye mindre end de andre 9.7 modeller ... Som elektronik nørd er det jo fantastisk at se en mindre ramme omkring skærmen og en slankere iPad ... Men har man ikke fået grå hår endnu så er der gode chancer med Apple

Mvh Michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 17:00
Den har samme mål som air .. jeg er nok bare bagefter
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Den har samme mål som air .. jeg er nok bare bagefter

Ja det må du være, Air er fra 2013. Den nye mgl skydeknappen ovenover vol - + Bruger jeg til at låse/låse op for skærmrotation. Som default er den Mute knap.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:22
Jeg er selv Android tilhænger .. det må være derfor
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2017 kl. 19:36
Skydeknappen forsvandt med air 2...

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguy Cyberguy skrev:

...Jeg måtte opgive at lave det aktivt på min iPad Ouch


Fordi?
Nedenstående er lavet på en iPad:
http://www.pricerunner.dk/pl/224-3941686/Tablets/Apple-iPad-Pro-%282017%29-9.7-32GB-Sammenlign-Priser

M.v.h.


OK Tak for det. Jeg forsøgte med ikonet jeg formodede var til
det, men boksen der åbnede ville ikke acceptere linket.


Redigeret af Cyberguy - 08-August-2017 kl. 17:40
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 19:10
Læs nu min signatur!! Det har været nævnt utallige gange, at forum software'n er skod, og trænger til opgradering. Men indtil da - gør som i min signatur!

M.v.h.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2017 kl. 19:21
Er der nogle som kan anbefale et cover til iPad 2017 ?

Skal være minimalt men også med god stødbeskyttelse.

Havde tænkt på Logitech blok, men den passer kun til air 2
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu