recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Billigt Blu-ray-drev og router *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Billigt Blu-ray-drev og router *SOLGT*

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Billigt Blu-ray-drev og router *SOLGT*
    Sendt: 17-August-2017 kl. 13:04
Samsung ekstern Blu-ray brænder. Tilsluttes med USB Y-kabel og er ellers plug'n play på både Windows og Mac. Sælges da jeg har haft dårlige erfaringer med at brænde dobbeltlags-Blu-rays på det seneste, men den LÆSER selvfølgelig Blu-rays uden problemer, og brænder også normale BD25'ere uden skyggen af problemer. Prisen er omtrent en fjerdedel af, hvad det billigste Blu-ray-drev koster hos ProShop lige nu. Godt brugt, men virker helt fint, indenfor ovennævnte rammer. Sælges uden indpakning, da jeg ingen anelse har om hvor den befinder sig.

200,- + eventuel forsendelse.



ASUS RT-AC51U 5Ghz wi-fi-router. Sælges udelukkende fordi den er overflødig. Meget billig, men ser egentlig smart nok ud, og klarer uden problemer små 100Mbit i sekundet på fem meters afstand igennem en murstensvæg. Inklusive original indpakning, strømforsyning, osv.

125,- + eventuel forsendelse.



Også sat til salg på DAHF. Kan afhentes i Aarhus.

Redigeret af Naiera - 18-August-2017 kl. 13:02
Til top
Ahlmanns Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ahlmanns Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 13:53
Det vil jeg gerne købe. Send lige en pb, hvor du bor i Aarhus

Til top
Ahlmanns Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ahlmanns Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 13:53
Altså Blu-ray drevet :)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 14:17
Skulle ahlmanns springe fra vil jeg gerne købe Blu Ray drevet
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 14:54
Vil gerne købe begge dele , ells er router alene osse fint Evt. sendt til Kbh..! ?
Venligst
Lennart
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 16:26
Mange tak til Ahlmanns for en hurtig handel.

Lennart ser ud til at være nede med routeren, så der er vist allerede udsolgt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu