recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo TV Boks & Fibernet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo TV Boks & Fibernet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mads^ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-August-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads^ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo TV Boks & Fibernet
    Sendt: 17-August-2017 kl. 13:10
Nu har jeg haft Waoo TV og fibernet fra Bredbånd Nord - det har kørt nogenlunde, men TV boksen er jeg ikke tilfreds med. Den fryser ofte, og genstarter uden advarsel.

Hvad er jeres erfaringer med den ?
Med venlig hilsen,
Mads Jensen
www.Performance-Parts.dk
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 20:26
Kører du med kabel.... en YouSee tekniker har fortalt mig at udgang 2, 3  og 4 på routeren er beregnet til Waoos egen tv-boks.  Min YouSee tv-boks kører ihvertfald bedre efter at den blev flyttet over i 1"eren
Ning
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 09:20
Jeg har ingen problemer med TV-boksen.
/Peter
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 09:21
Jeg har ingen problemer med TV-boksen. Ring til support og bed om en ombytning.
/Peter
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu