recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sort streg i billedet på SonyTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sort streg i billedet på SonyTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sort streg i billedet på SonyTV
    Sendt: 21-August-2017 kl. 16:42
Hej jeg har et besynderligt problem, med mit sony KD64X8505
af og til når Ungerne ser Netflix eller konen ser en serie via kodi, kommer der en sort streg i billedet, som kun kan forsvinde ved at jeg genstarter appen, den kommer så igen gangen efter eller gangen efter igen de ser Netflix/Kodi.
Jeg har forsøgt følgende uden det forsvandt:
Fabriksgendannelse
nustilling af opdateringer af appen.


Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 17:00

Er den der også når der modtages fra antenne.? Hvis ikke, så er det ikke en fejl på TVet.
Er der også prøvet med anden extern enhed tilsluttet TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 19:37
Det er kun ved Kodi og Netflix som er installeret på selve TV'et hverken på mine to atv4 eller Nvidia shileds er der ingen sorte streger
og heller ikke på alm TV signal
jeg tror heller ikke det er TV'et men det må være noget software
minne forældre og en af mine kammerater har samme tv bare i 55" der er ikke observeret denne streg på 
jeg kan heller ikke google mig frem til andre med problemet

Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 19:44

Der kan nok ikke gøres andet end at afinstallere de pågældende Apps og hente dem igen, hjælper det så ikke, må der bruges externe enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2017 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Er den der også når der modtages fra antenne.? Hvis ikke, så er det ikke en fejl på TVet.


En underlig konklusion! Det kan man intet sige noget om, ud fra fejlen...

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu