recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fuga kontakt til Philips Hue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fuga kontakt til Philips Hue

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 02:18

Oprindeligt skrevet af CableCat CableCat skrev:

Hej Ehlz

Jeg fladt tilfældigt over dit indlæg. Jeg har i forvejen designet en fuga ramme præcist som du ønsker:



Du kan downloade den her:
https://www.thingiverse.com/thing:2813754
https://www.thingiverse.com/download:5579326
Det var ellers smart nok, vis man ville have lavet sådan en kunne man mon så printe sådan en på en 3D printer efter dine tegninger? Er helt på bar bund i 3D print.
Til top
CableCat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-November-2018
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CableCat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Det var ellers smart nok, vis man ville have lavet sådan en kunne man mon så printe sådan en på en 3D printer efter dine tegninger? Er helt på bar bund i 3D print.

Sådan gør du:
  • Download softline63-1-dimmer.stl
  • Upload filen til 3D Hubs
  • Vælg ABS, white, 100um
  • Betalt 380 kr for hvad der ville koste en amatør 5 kr i materialer.
  • Find ud af at der er en fejl i designet, reporter fejl, download fiks, og gentag.
Eller så gør du som de fleste: For nogen du kender til at gøre det for dig.

Jeg vil ikke anbefale du går i gang med at selv at købe en 3D o.s.v. bare for at printe én ting.

Til top
madsklit Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madsklit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2018 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af CableCat CableCat skrev:

Oprindeligt skrevet af madsklit madsklit skrev:

Det var ellers smart nok, vis man ville have lavet sådan en kunne man mon så printe sådan en på en 3D printer efter dine tegninger? Er helt på bar bund i 3D print.

Sådan gør du:
  • Download softline63-1-dimmer.stl
  • Upload filen til 3D Hubs
  • Vælg ABS, white, 100um
  • Betalt 380 kr for hvad der ville koste en amatør 5 kr i materialer.
  • Find ud af at der er en fejl i designet, reporter fejl, download fiks, og gentag.
Eller så gør du som de fleste: For nogen du kender til at gøre det for dig.

Jeg vil ikke anbefale du går i gang med at selv at købe en 3D o.s.v. bare for at printe én ting.

Tak for info, har set de har en 3D printer på et bibliotek der hvor jeg bor, man kan komme og prøve så tænker da jeg vil ned og prøve at lege lidt med den 😊

 

Til top
ole-e Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Februar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ole-e Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2019 kl. 08:56
Hej. 
Er der noget nyt i denne sag?
Jeg har overvejet at få Philips hue. 
Men hvordan er det egentlig det virker? Hvordan styrer man flere pærer, uafhængigt af hinanden? Og hvad mener i med at hvis man slukker på kontakten, kan mobilen ikke tænde den igen?

kan rammen laves? Linket virker ikke mere?

Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2019 kl. 10:22
Hej Alle

Er faldet over dette. En fyr ved navn Per er lykkedes med at lave et IKEA trådfri tryk om så den passer med Fuga. Det er super spændende.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu