recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Passiv kølet mini-PC - Arctic MC001
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Passiv kølet mini-PC - Arctic MC001

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Passiv kølet mini-PC - Arctic MC001
    Sendt: 22-August-2017 kl. 21:47
Hejsa - jeg har fået en lille passivt kølet mini-pc tilovers, og tænkte at den skulle til at videre :)

Det er en lidt ældre sag, men virker stadig 100%. Der er tale om en Arctic MC001 (https://www.arctic.ac/eu_en/mc001.html), dog som barebone - men veludstyret med bl.a. DVB-T tuner, wifi (802b/g/N), USB3, dvd-brænder, 4GB ram, m.m.  Det eneste der mangler for at komme igang, er en HDD (har evt. en 60/64GB SSD der kan følge med for en lille merpris), samt styresystem.

Specs: 
Processor:
Dual Core Intel Atom D525 (1.8GHz)
Chipset:
Intel NM10
Graphics:
ATI Mobility Radeon HD 5430
512 MB GDDR3
RAM:
4GB DDR3 1333MHz
(max. support 2 x 4 GB SoDIMM DDR3 800/1066/1333)
Wireless:
IEEE 802.11 b/g/n
Ethernet:
10/100/1000 Ethernet
Onboard analog stereo high-definition audio (ALC892)
7.1- Dolby True HD or DTS HD Master Audio (HDMI)
Optical Digital S/PDIF audio output
External powersupply, 19V DC 60W

Jeg har brugt den som mediecenter (Kodi), hvor den har fungeret perfekt! Med SSD er den 100% lydløs og pga. grafikkortet kører det supergodt - Kodi understøtter fuld acceleration på kortet.

Jeg har også en RF fjernbetjening (Motorola NYXboard) samt pulse-eight HDMI/CEC/USB adapter (så kan boksen i princippet styres fra din tv-remote), men det har aldrig været sat til - så kan ikke garantere at det virker "ud-af-boksen". Det er dog ikke defekt, bare aldrig sat op/til :)

Hvad kan sådan en sag indbringe? Står i original emballage med alt tilbehør fra fabrikken, så kan sagtens sendes!


Redigeret af plokke - 22-August-2017 kl. 21:50
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2017 kl. 12:41
Kom frisk! Smid et bud - man skal ikke skamme sig :)
Til top
Blokkebak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2016
Sted: Udsholt
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blokkebak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2017 kl. 16:27
Jamen så byder jeg 300.-
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2017 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Blokkebak Blokkebak skrev:

Jamen så byder jeg 300.-

Noteret :) Lader den lige køre i weekenden, og hvis der ikke kommer andre bud, så er det din!
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af plokke plokke skrev:

Oprindeligt skrevet af Blokkebak Blokkebak skrev:

Jamen så byder jeg 300.-

Noteret :) Lader den lige køre i weekenden, og hvis der ikke kommer andre bud, så er det din!

Så gik weekenden - hvis du stadig er interesseret, så er det din for 300 :) Send evt. en pb herinde?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu