recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhones crasher wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhones crasher wifi

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2017 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

.......... Du misforstår. Det er de ting du har i hjemmet du giver fast ip via MAC adressen, så er de jo reserveret og når i så har besøg, vil deres altid vælge en anden ip.
Jeg har allerede sat fast IP på egne ting - men de bliver også ramt, når der er "besøg" af iPhones....
miri
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 07:43
Hvordan har du sat fast IP op? Er det via statisk DHCP eller ved manuelt at give enhederne en fast IP? Hvis det er det sidste, er du så sikker på at disse ligger udenfor det scope routeren uddeler IPer i - ellers kan det meget vel være her problemet ligger.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 09:23
Det lyder godt nok mærkeligt. 
Er det kun dit barns kammerats telefon der får netværket til at crache eller er det også andre der kommer på besøg med iphones?
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Hvordan har du sat fast IP op? Er det via statisk DHCP eller ved manuelt at give enhederne en fast IP?
Statisk DHCP....
miri
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Er det kun dit barns kammerats telefon der får netværket til at crache eller er det også andre der kommer på besøg med iphones?
Det er udvalgte besæøgende - dvs nogle iPhone 7 giver ikke problemer, mens andre (få) gør Dead - om det er iOS version, øvrigt opsætning eller apps, der giver problemer ved jeg ikke.....Confused. Hvis jeg ikke finder en løsning, så må jeg høre nærmere om opsætningen af de problematiske iPhones - jeg orker bare ikke rigtig den vej, så jeg ville derfor høre om andre har oplevet tilsvarende og fundet en løsningen...
miri
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu