recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG OLED55B7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG OLED55B7V

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG OLED55B7V
    Sendt: 28-August-2017 kl. 18:02
Hejsa,

Er på springet til at købe dette TV, men så fik jeg at vide at billede processoren er ikke så god i dette TV (rulle tekster hen over skærmen vil hakke mere - generelt vil panoreringer hakke mere på dette tv end f.eks. et alm. LCD/QLED TV ). Istedet fik jeg at vide at jeg hellere skulle kigge på SONY's OLED.

Er det noget i kender til ? Billede processoren i E modellen skulle også være meget bedre.

Håber i kan hjælpe inden jeg springer ud og køber nyt tv.

Pft.

Mvh. Torben
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 19:02
Sidste års B6 model havde ganske rigtigt en anden processor end de dyrere paneler, men det er ikke tilfældet i år.

"LG forklarer, at alle fem OLED-serier – W7, G7, E7, C7 og B7 – er flade og at de skulle levere mere eller mindre samme billedkvalitet. Ulig sidste års B6, så benytter dette års B7 samme SoC (system-on-chip), som de dyrere modeller, hvilket gør, at den processerer billedet på samme måde og desuden er på samme opdateringscyklus hvad angår software."

Kilde: flatpanels.dk


Om der er belæg for det med rulletekster mv., kan jeg ikke svare på, men det lyder lidt underligt.

Mvh. Jørgensen
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2017 kl. 21:31
Jeg har aldrig oplevet nogle problemer med mit B6 TV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu