recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield - hjælp til  gemme leanback launcher
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield - hjælp til gemme leanback launcher

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield - hjælp til gemme leanback launcher
    Sendt: 28-August-2017 kl. 22:22
Hej alle,

Efter enormt meget fortvivlelse og besvær, har jeg endelig etableret kontakt til min Shield via pc for, at gemme Leanback Launcheren, så Shield booter op i Kodi V17.4.

Når jeg sender kommandoen - adb Shell pm hide com.Google.android.leanbacklauncher
Skriver den dette :
*daemon not running. Starting it now at tcp:5037*
*daemon started succesfully*
Error: Java.lang.securityexception: neither User 2000 nor current process has android.permission.MANAGE_USERS.

Hvad er det lige jeg gør forkert, det er selvfølgelig noget med tilladelse, men hvordan fikser jeg det lige? Håber virkelig der er en der kan hjælpe.

Mvh Brian Høgh
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2017 kl. 10:03
Efter en del søgning fandt jeg løsningen - når det er Nougat versionen af Android, hedder kommandoen : adb shell
pm uninstall -k --user 0 com.google.android.leanbacklauncher

Så nu virker det, dog skulle jeg først afinstallere app'en - "autoboot on start" som jeg brugte før, erstatte den med xbmc launcher, ellers gik den tilbage til den oprindelige leanback launcher hvor der bare var den tomme skærm, når jeg trykkede på Home knappen.
Nu spiller det og jeg er lige blevet 50% gladere for min Shield :-)

Mvh Brian Høgh
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu