recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udtag med tv og ethernet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udtag med tv og ethernet

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2017 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Ville ønske jeg havde set det noget før. For ½ år siden ledte jeg efter præcis det samme, fordi vores hus er lavet med TV/Radio udtag, men ingen netværk. Og ingen bruger radio mere, så jeg gik i krig med at kigge efter et med TV/RJ45 udtag. Det findes bare ikke. Så jeg opgav og endte med at trække netværkskabler uden på væggene i kabelbakker istedet Confused


Ville jo ikke have løst dit problem, eftersom du ikke har netværkskablet i vægen.. 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2017 kl. 13:53
Jo, for jeg ville have trukket netværkskablet ned sammen med antenne kablet (det kan godt være der). Og derfor endt i samme dåse. Der manglede kun lige afslutningen.
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 19:51
Gammelt indlæg, I know, men det er åbenbart stadig relevant for nogle :)

Jeg er over årene faldet over denne tråd flere gange hvor jeg har søgt efter en løsning på problematikken.

Det er en fin DIY løsning, men der er nu kommet en standard-løsning, så det er lidt nemmere at gå til.

Man kan få et Keystone SAT/antenne samleled modul med F-stik (Hun) til F-stik (Hun), som kan bruges til at sætte i Keystone porte i dataudtag og patchpaneler.

Måske andre kan bruge denne løsning...

Til top
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 20:01
4 år inden man blev erstattet af en 19kr løsning😂
Til top
Tobster Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Sted: 9600 Aars
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tobster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2021 kl. 21:00
Men jeg er så alligevel der, hvor jeg tænker at jeg skal have 2 RJ45 udtag, og så må jeg lave en F connector i toppen :) så din løsning holder endnu :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu