recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ubiquiti USG Gateway. Standard vs. Pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ubiquiti USG Gateway. Standard vs. Pro

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2017 kl. 10:46
Jeg endte op med en Edge Router POE. Der er mulighed for at tilslutte Acces Point direkte med POE port, da jeg ikke har det i switch og der er flere opsætnings muligheder.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2017 kl. 10:49
Du ved godt at du ikke kan bruge Unifi controller til Edge router?
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2017 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Du ved godt at du ikke kan bruge Unifi controller til Edge router?

Ja, det ved jeg godt, jeg valgte det fra. Det er smart, men hvis jeg skal have flere access point, bliver jeg fri for flere poe injecter. Jeg har ikke planer om, en Ubiquiti switch, da de er ret bekostelige, med 48 porte. Den billigste der fås til 3500 kr, er næsten tilsvarende til min. En med 48 port Ubiquiti med POE koster 6500 kr.

Jeg får heller ikke alle oplysninger, formoder jeg i controller, hvis jeg ikke benytter en Ubiquiti switch.

Tak, for oplysningen. SmileDer er dog et godt grafisk interface, i browser med Edge Router og der er flere tilpasnings muligheder, hvis det bliver aktuelt.

Regner med, hvis muligt, at lave et gæste netværk på WIFI, har ikke læst så meget om det, da jeg mest har koncentreret mig om hvilken router og hvad jeg havde af planer med netværk fremover.Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu